سادگی ها

داستانهای دخترک و اقیانوس

سادگی ها

داستانهای دخترک و اقیانوس

دوباره اقیانوس

آهای همه ی دوستای خوبم که خیلی وقت پیش برای اقیانوس و دخترک خوشحال بودین و نوشتین:


این اقیانوس هم خیلی خوبه . واسه ما هم میخره

خوش به حال دخترک... خوش به حال اقیانوس... خوش به حال این هر دو که همدیگه رو دارن...

نه دیگه ... به نظرم همه چیز سرجاشه .

kash in  roooz haye khosh hamishe bashe

به نظر من اگر اقیانوس و دخترک با هم دیگه  تمرهندی و آلوچه هم بخورند خیلی عالی میشه...

خوش به حالت که با اقیانوس چیز می خوری اون حتما دلش دریاست


حالا دخترک و اقیانوس توی یه روز بارونی بعد از یه عالمه دلتنگی روی پل بستنی و چیپس روغنی و آبنبات چوبی خوردن.... مرد من همیشه اقیانوسه، اقیانوس همیشه اقیانوسه...


نظرات 7 + ارسال نظر
نفیسه شنبه 19 بهمن 1387 ساعت 07:29 ب.ظ http://preciousbabe65.blogfa.com

۱. نظر من همونیه که آلوچه توشه!‌!! هیچ وقت دست از شکمویی بازی بر نمی دارم!
۲. خوش به حالت که واقعآ‌ احساس می کنی که مردت اقیانوسه. خیلی حس لذت بخشیه که آدم این احساس رو نسبت به مردش داشته باشه. حسی که من هیچ وقت به طور کامل نداشته ام. قدر این حس رو بدون!
:)

همه فهمیدن تو شکمویی دختر... بگرد... حتما اقیانوستو پیدا میکنی

پیشوا شنبه 19 بهمن 1387 ساعت 11:16 ب.ظ http://www.theday.blogfa.com

هورا...
زنده باد بر دخترک و بر اقیانوس

مرسیییی... چشم نزنید!!!

چرکنویس شنبه 19 بهمن 1387 ساعت 11:41 ب.ظ http://cherknevis112.blogsky.com

من از قافله عقبم! اقیانوس؟؟!!

نوشته های قبلیمو بخون... مگه میشه کسی اقیانوس رو نشناسه؟

مهران فرجی یکشنبه 20 بهمن 1387 ساعت 11:29 ق.ظ http://www.yedafe.blogfa.com

رنجنامه ای برای انجمن کارآفرینی...

سعیده یکشنبه 20 بهمن 1387 ساعت 11:37 ق.ظ http://www.beedari.persianblog.ir

مرسی هوناز جان ... نوشتن که مهم نیست این کار منه از بچگیم .. اما کتاب باید خونده بشه لطف داری توام خوشحالم کردی .. .دلم برات تنگ شده بود .... راستی این یانی خیلی عالیه ... شاد شاد

ممنون...اطمینان دارم خونده میشه :)

اقیانوس یکشنبه 20 بهمن 1387 ساعت 11:42 ق.ظ

ُ ُ ُ ٍ ٍ ٍ ُ ُ ُ ٍ ٍٍ ٍ ُ ُ ُ ٍ ٍ ٍ ُ ُ ُ ٍ ٍ ٍ ُ ُ ُ ٍ ٍ ٍ
من
پری کوچک غمگینی را
می شناسم که در اقیانوسی مسکن دارد
و دلش را در یک نی لبک چوبین
می نوازد آرام آرام
پری کوچک غمگینی که شب از یک بوسه می میرد
و سحرگاه از یک بوسه به دنیا خواهد آمد...

عشق من، اقیانوسم جوابت رو توی وبلاگم بخون....

شهرزاد دوشنبه 21 بهمن 1387 ساعت 12:29 ب.ظ

برای اینکه همیشه اقیانوس رو داشته باشی از صمیم قلب آرزو می کنم...و دعا...
اما یک کم حسودیم شد...کاش همه ی مردا میشد که همیشه اقیانوس باشن...
قدر باهم بودن و لحظه به لحظه بدونییید...

مرسی مامانی مرسی که سر زدی... مرسی از آرزوی قشنگت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد