سادگی ها

داستانهای دخترک و اقیانوس

سادگی ها

داستانهای دخترک و اقیانوس

بودن دوست داشتنی من

برای بودنم برای من بودنم برای هر آنچه بودنم شرمنده نیستم

هستم بودنم را دوست دارم

تو نظاره کن...

نظرات 3 + ارسال نظر
پیشوا جمعه 18 بهمن 1387 ساعت 01:26 ق.ظ http://www.theday.blogfa.com

به به...چه عجب!؟ کار خوبی کردی دوباره شروع به نوشتن کردی. ما که دیگه دانشکده نیستیم! خوبه که لااقل از این طریق از اوضاع دوستان مطلّع میشیم و خیلی ممنون که خبرم کردی.
یاد سحر عزیز همیشه سبز و خاطره های زیباش جاودان.
همیشه باش و از بودنت خرسند و شادان. پاینده باشی

همه به یاد سحر می نویسن... مرسی از حمایتتون

سلام
باور کن ما تمام تلاشمون رو پیدا و پنهان انجام میدیم ولی بعضی از همین دانشجوهایی که هر روز یه بلای تازه سرشون می یارن حاضر به برداشتن حتی یک قدم کوچیک نیستند...
اگر متحد بودیم کار زودتر از اینها تموم می شد.
مرسی که سر زدی.

نفیسه جمعه 18 بهمن 1387 ساعت 05:26 ب.ظ http://preciousbabe65.blogfa.com

برگشتنت مبارک! می بینم که کلاس نمی آی!
من هم بودنت رو دوست دارم.

مرسی نفیسه جون...ای بابا ما که دیگه کلاس بیا نیستیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد