سادگی ها

داستانهای دخترک و اقیانوس

سادگی ها

داستانهای دخترک و اقیانوس

عشق، سیگار، پرواز

ماهی ها در آب به حباب ها نوک میزنند

من مینویسم

پسرک به همین سادگی خداحافظی میکند

و من این بار

پرواز میکنم

بال هایم را برای پرواز باز نمیکنم

بال ندارم

اما پرواز میکنم

دلم هوای آسمان دارد

مثل او.....

های تویی که میگماری پرواز مرگ است

پروازم را ببین تا دیگر به بالهای سوخته ام نخندی

و اما عشق....

میماند

تا ابد.... میماند

اشک مادرم را نمیخواهم... با او چه کنم؟

پدرم میشکند...شکستنش را نمیخواهم

پس با بالی که ندارم پرواز میکنم.

پرواز مرگ نیست... پرواز پرواز است... به سادگی این نوشته

به سادگی رخت بربستن محبت نگاهت را نظاره میکنم

چه سود؟

من دلم پرواز میخواهد

مثل دود سیگار

مثل بوی نان داغ

مثل سادگی هایم

اما من هنوز عاشقم....

نظرات 2 + ارسال نظر
نواز اله فرح شیرازی جمعه 18 بهمن 1387 ساعت 10:13 ق.ظ http://www.mordadeabi.blogfa.com

سلام دخترم -خوب کردی که نوشتن را شروع کردی .یکی از شاخصه های بودن همین نوشتنه . توی نوشتن آدم خوب فکر میکنه .راستش از دود سیگار کمی نگران شدم .دود سیگار بوی نقص میده ولی نوشته های شما بوی کمال . قصه «او همیشه زیباست »را خوندم، خیلی راحت بود . از اینکه من رت به خواندن نوشته هایت دعوت کردی متشکرم.

از کمال نمی نویسم و نخواهم نوشت ... یک زمانی کمال گرا بودم...الآن؟ ازش فراریم

علی شنبه 19 بهمن 1387 ساعت 09:40 ق.ظ http://caramel.blogfa.com/

سلام
نزدیک به یک ماه می شود که دیگر نیست اما روز به روز عاشقترم.......
با توجه به پسر بودنم دود سیگار برایم عیب نیست......
حست را می فهم....... خدای تو هم بزرگ است

نبودن یعنی نبودن.... بودن اما نبودن سخت تره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد